بسم او ...

این متن رو برای ریحانم تنها خواهرم مینویسم...

 

ریحانه عزیزم 

ممنون که هستی آبجی. امروز به معنای واقعی مهم بودنت رو تو زندگیم حس کردم ...

امروز یه حرفی ته گلوم گیر کرده بود که نمی تونستم به هیچ کس حتی مامان بگم داشت از درون منو می خورد  

این جور وقتا همه ی اون حرف اشک میشه و میچکه رو گونه هات، اما بازم اذیتت می کنه گلوت رو فشار میده و کاری میکنه احساس کنی داری خفه میشی ...

اما وقتی به یکی اون حرف رو میگی عذابت تموم میشه، ولی خب مهمه ک اون فرد کی باشه 

باید یکی باشه که هم آروم باشه هم منطقی 

هم منو خوب بشناسه هم من حرفای اونو خوب بفهمم 

باید یکی باشه از جنس خودت ولی یه پله بالاتر از خودت و یکم عاقل تر و منطقی تر 

خوبه که من تو رو دارم تویی که همه ی اون خصوصیات مورد نیاز رو داری ... 

امروز واقعا توی شرایط بدی بودم وقتی داشتم حرفمو بهت میگفتم واقعا میترسیدم اشتباه برداشت کنی، درست متوجه نشی منظورم چیه و مشکل از اینی که هست حاد تر بشه 

اما تو نه تنها دردمو خوب فهمیدی بلکه حرفی که بهم زدی اونقدر آرومم کرد که ناخودآگاه اشکم دراومد و بعدش یه لبخند بزرگ نقش بست روی صورتم 

کلا وقتی باهام حرف میزنی آروم میشم وقتی با اون چشم های درشت و عسلی بهم نگاه می کنی و با صدای آروم و متینت روحمو نوازش می کنی ...

آرومم کردی آبجی وقتی بهم گفتی : (فرزانه جان وقتی یه ویژگی رو از اخلاقیات یه آدم دوست داری دلیل نمیشه که تو همسر آیندت دنبال اون ویژگی بگردی وقتی اون ویژگی رو دوست داری معنیش اینه که خودت باید بری و بهش برسی)

راست گفتی ...

دقیقا زدی به هدف ، دقیقا فهمیدی که تو اون لحظه باید چی بگی که آروم شم ، دقیقا فهمیدی کجای راهمو دارم کج میرم ،دقیقا اشتباهمو فهمیدی ...

آبجی خیلی خوشحالم که " دقیقا " منو می فهمی 

میدونی چیه احساس می کنم چون تو هم دقیقا مثل منی اینقد خوب می فهمی ک چی میگم تو هم وقتی تو شرایط الان من بودی همین حسو داشتی همین مشکل همین راهو رفتی و الان قشنگ منو درک میکنی ...

دوست دارم این جا به تمام دخترای سرزمینم بگم که آرزوها و ایده آل هاتون رو تو همسر آیندتون جست و جو نکنید اگر این طور باشه باختید هر ویژگی رو که دوست دارید خودتون به دستش بیارید اگر خط خوب رو می پسندید منتظر نباشید که شوهرتون علاوه بر همه کمالاتش خطشم خوب باشه خودتون برید کلاس خطاطی و یاد بگیرید 

ویژگی هایی ک دوست دارید رو تو خودتون تقویت کنید اون وقته که به معنای واقعی لذت میبرید و زندگی رو زندگی می کنید 

در آخر

بازم ممنون خدای خوبم که یکی از فرشته هات رو برام فرستادی تا همیشه کنارم باشه مواظبم باشه تو لحظه های سخت زندگیم کمکم کنه و مرسی که من و ریحانه رو اینقدر شبیه هم آفریدی که همه احساساتم رو متوجه بشه و خیلی خوب درکم کنه مرسی که باعث شدی زندگیم با وجود خواهرم شیرین تر و راحت تر بشه خداجونم به خاطر این نعمت بزرگت هر چه قدر ازت شکر کنم کمه 

از ته ته دلم ازَت می خوام که خواهرم همیشه سالم و سلامت کنارمون باشه و اینکه خوش بخت باشه به معنای واقعی 

شب خوش ١٣٩٦/١١/٦

حسبن الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر